Investavo į personalą ir technologijas

Prieš dvejus metus odontologijos klinika „Denticija“ koregavo veiklos strategiją. Buvo skirtas ženkliai didesnis dėmesys kokybės lygio kėlimui. Klinikos vadovas pasakoja, kad naujas veiklos modelis atskleidė klinikos trūkumų, kurių anksčiau patys nepastebėdavo. Už galimybę džiaugtis gerėjančiais rezultatais, nemaža dalimi klinika dėkinga savo pacientų pastaboms. „Prieš kelis metus, pasitvirtinome naują plėtros strategiją, kurios esminis dalykas – gydymo kokybės kontrolė. Per pirmus metus, „kitomis akimis“, pamatėme savo klinikos trūkumas, todėl teko daug ką keisti – tapo privaloma sudarinėti gydymo planą, kuris dabar yra labai vertinamas mūsų pacientų ir jo laikosi visi mūsų gydytojai. Tai įneša daug aiškumo ir pacientai labiau pasitiki gydytojais ir klinika. Po truputį žmonių akyse stiprinome pasitikėjiimą ir šiandien esame vieni iš lyderių“, – sako P. Lisauskas.

„Denticija“ patenka tarp trijų odontologijos klinikų Lietuvoje, kurios savo darbuotojams moka didžiausius atlyginimus. P. Lisauskas sako, kad tai yra rezultatas darbuotojų atlygio sistemos sąsajos su klinikos pacientų pasitenkinimu gautomis paslaugomis. Pasak klinikos vadovo P. Lisausko: „Kuo geriau organizuojame savo komandos darbą, tuo kokybiškesnes paslaugas gauna mūsų pacientai. Kuo labiau patenkinti pacientai „Denticijoje“ suteiktomis paslaugomis, tuo daugiau gauname rekomendacijų. Kuo daugiau pacientų pasirenka mūsų kliniką, tuo stipriau galime motyvuoti savo komandą“.

Klinikos vadovas priduria, kad kasmet iki 30 proc. kasmetinio pelno klinika investuoja į savo darbuotojus ir įrangą. 2019 metais ši dalis dar labiau išaugo, kadangi pilnai atnaujinta registratūros erdvė ir investuota į „skaitmeninės“ odontologijos įrangą. „Diegiame naujoves ir visuomet žvelgiame į ateitį – skaitmenizuojame didelę dalį paslaugų ir darbo organizavimo procesus. Visa tai turi leisti pacientams jaustis geriau ir leisti suteikti kokybiškesnes paslaugas. Šiais metais skaičius bus ženkliai didesnis, kadangi atnaujinome pacientų priėmimo erdvę. Kiekvienas pacientas apsilankęs pas mus tai pajaus. Toks ir buvo mūsų tikslas – ne tik kokybiškas gydymas, tačiau ir jaukus, komfortiškas kelias iki jo“, – aiškina Petras Lisauskas.

Read more
Collapse