ŽALŲ ATLYGINIMAS

Skundų dėl teisių pažeidimo nagrinėjimo tvarka

Išklausome kiekvieno paciento poreikius, todėl jeigu jaučiatės neišgirsti ar turite kokių nors nusiskundimų – esame pasiruošę Jums padėti. Šiuo metu, teisių pažeidimo skundų teikimo tvarka:

  • Pacientas, kurio manymu, buvo pažeistos jo teisės turi teisę pateikti skundą UAB „Denticija“ vadovui ne vėliau kaip per vienus metus nuo dienos, kai sužino, kad jo teisės pažeistos, bet ne vėliau kaip per 3 metus nuo teisių pažeidimo dienos.
  • UAB „Denticija“ vadovas nagrinėja tik skundus dėl teisių pažeidimo, kai dėl teisių pažeidimo nėra padaryta žala arba žala yra atsiradusi iki 2020 m. vasario 11 dienos.
  • Pacientas, kurio manymu, jam buvo padaryta žala ir žala atsirado po 2020 m. vasario 11 dienos, turi tiesiogiai kreiptis į Pacientų sveikatai padarytos žalos nustatymo komisiją prie Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos užpildydamas žemiau nurodytą paciento prašymo formą. Žala pacientui atlyginama iš specialaus fondo, kurį administruoja Valstybinė ligonių kasa prie Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos.

Užpildžius anketą, pacientams reikia kreiptis į žalos nustatymo komisiją.